loading...
دانلود اهنگ متن ترانه کلیپ عکس
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود آلبوم ن فرشته ام ن شیطان از همایون شجریان 1 868 sepidspy
دانلود چند آهنگ خاطره انگیز مرتضی پاشایی - دارفانی را وداع گفت 0 269 sepidspy
متن تمامی آهنگ های ویژه ماه محرم 1393 0 256 sepidspy
دانلود تمامی آهنگ های وِیژه ماه محرم - شهادت امام سوم جهانیان 0 311 sepidspy
متن ترانه البوم ماه هفتم ار مازیار فلاحی 0 1408 sepidspy
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام احساس رویایی با متن ترانه 0 222 sepidspy
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه با متن کامل ترانه 0 218 sepidspy
دانلود آهنگ احساسی شهیاد به نا خودم خاستم 0 218 sepidspy
دانلود البوم محسن چاووشی به نام پاروی بی قایق با متن کامل تمام ترانه ها 0 316 sepidspy
دانلود و متن ترانه رهایى از علی لهراسبی 1 284 sepidspy
دانلود اهنگ دلم خواست از مهدی یغمایی با متن ترانه 0 208 sepidspy
دانلود اهنگ محمد علیزاده به نام زخم با متن ترانه 0 286 sepidspy
دانلود آهنگ سامان جلیلی ( اهنگ تیتراژ بعضی ها ) با متن ترانه 0 225 sepidspy
دانلود آهنگ مجید یحیایی به نام ساحل با تکست آهنگ 0 198 sepidspy
دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام پاییز با متن ترانه 1 248 sepidspy
دانلود آهنگ حمید عسگری به نام بی تابی به همراه متن ترانه 0 204 sepidspy
دانلود آهنگ احساسی ارمین 2afm به نام یه سالیه 0 210 sepidspy
دانلود آهنگ متفاوت از علی زیبایی ( علی تکتا ) به نام حال نو 0 226 sepidspy
متن آهنگ جدید یاس به نام وصیت نامه از البوم سمفونی گربه ها 0 251 sepidspy
متن آهنگ درود عماد قویدل و حامد فرد 0 220 sepidspy
دانلود اهنگ متن ترانه کلیپ عکس بازدید : 1112 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (2)

دانلود البوم من و ما به همراه متن آهنگ ها

 

البوم من وما

آهنگ ها

عاشق چشماتم

گل رز

خدا به همرات

فال

مقدس

قلبم رو تکراره

بذار بگن

دیگه دوستم نداره

دریا

خدا نگه دار

مثه اون روزا


خوانندگان

محسن چاووشی

سینا حجازی

مهدی یراحی

مرتضی پاشایی

شهرام شکوهی

ایمان قیاسی

علی لهراسبی

رضا صادقی

امیر مسعود

احسان حق شناس

عرفان معماری

 

 

 دانلود آهنگ ها 

دانلود آهنگ بزار بگن - سینا حجازی

DOWNLOAD

دانلود آهنگ دیگ دوسم نداره - محسن چاووشی

DOWNLOAD

دانلود  آهنگ فال - رضا صادقی

DOWNLOAD

دانلود آهنگ مقدس - شهرام شکوهی

DOWNLOAD

قلبم رو تکراره - مرتضی پاشایی

DOWNLOAD

 

 

 

 

متن آهنگ  عاشق چشماتم

عاشق ِ چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی
این بار
انگار
حسم فرق داره با هر بار
این عشقت
عادت نیست
بگو من خوابم یا بیدار
این بار
دست ِ من نیست
داره از دستم در میره
اختیاره قلبی که
وقتی نیستی بدجور میگیره
عاشق ِ چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی
من عاشق ِ چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی
با تو
دنیا
غرق ِ شادی مثل ِ رویاست
عشقت شیرینه
دنیام با لبخندت زیباست
تا این حد دیوونم
که هرجا باشم میدونم
نمیشه یه لحظه
بدون ِ تو بخوام بمونم
بدون ِ تو بخوام بمونم..
عاشق ِ چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی
من عاشق ِ چشماتم پی ِ چی هستی
چرا دل به من نمیدی نگو میترسی


متن آهنگ  گل رز

یه گل ِ رُز
نشون ِ عشقمون میمونه تا ابد
پیش ِ منی
با تو قشنگ میشه همه روزای بد
مثه همیم
همیشه عاشقیم تا ته زندگی
دوست دارم
دوست دارم دیگه به همین سادگی..
به دلت بد را نده خیالم راحته
به دلم اومده که ما مال ِ همیم
من و تو که همش تو خیال همیم
منو تو مال همیم..
میگیره رنگ ِ خدا همه ی دنیای ما
داره کم میشه بین ِ ما فاصله ها
بده دل به دلم آخه حال ِ دلم
با تو خوبه تو بودی توو فال ِ دلم..
آروممو آرامشم تویی دل ِ تو با منه
نمیزارم چیزی تو زندگی دل ِ تو بشکنه
مثه همیم همیشه عاشقیم تا ته ِ زندگی
دوست دارم ؛ دوست دارم دیگه
به همین سادگی..
به دلت بد را نده خیالم راحته
به دلم اومده که ما مال ِ همیم
من و تو که همش تو خیال همیم
منو تو مال همیم..
میگیره رنگ ِ خدا همه ی دنیای ما
داره کم میشه بین ِ ما فاصله ها
بده دل به دلم آخه حال ِ دلم
با تو خوبه تو بودی توو فال ِ دلم

متن آهنگ  خدا به همرات

دل ِ تو با من نیست
با اینکه میدونی می خوامت
با اینکه می دونی دوست دارم
رد بشم از خوابت..
دل ِ تو با من نیست
اصرارم بی فایدست انگاری
معلومه دیگه دوستم نداری
از عشق ِ من بیزاری..
باشه برو
با اینکه می دونم می میرم
اما جلوتو نمی گیرم
اما جلوتو نمی گیرم..
باشه برو
شاید اینبارم تو حق داری
که اینجوری تنهام میزاری
که اینجوری تنهام میزاری..

خدا به همرات برو
دنبال ِ رویات برو
بعد تو تنهام با
همه ی دنیام برو
کجای این قصه
دستات ازم دور شد
روزای خوب ما
تاریک و بی نور شد..
یه عمر بدون عشق
تحملم کردی
میدونم تمومه
تو برنمیگردی..
خدا به همرات برو
دنبال ِ رویات برو
بعد تو تنهام با
همه ی دنیام برو


متن آهنگ فال

اینکه همه خیالمه
نشون ِ خوبه فالمه
کاری کرده با دلم
تنهایی وصف حالمه
ته کشیده انتظار
بی نهایت بی قرار
منو تا کجا رسونده
رسم تلخ ِ روزگار
واسه حرمتی که هست
از خودم چشم می پوشم
عمریه به عشق اون پیرهن مشکی می پوشم
میگه طاقت نداره یه روزی غم بباره
دلم پا به رهنه ام ریگی به عشقت نداره..
خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون
پشت ِ این آرامش
اسم ِ تو پنهونه
غیر تو هیچ حسی
دلو نمی لرزونه
فرصت دوری نیست
وقت موندن دیره
همه فکرم بی هوا
به سمت ِ چشمات میره
واسه حرمتی که هست
از خودم چشم می پوشم
عمریه به عشق اون پیرهن مشکی می پوشم
میگه طاقت نداره یه روزی غم بباره
دلم پا به رهنه ام ریگی به عشقت نداره..
خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون
اینکه همه خیالمه
نشون ِ خوبه فالمه
کاری کرده با دلم
تنهایی وصف حالمه
ته کشیده انتظار
بی نهایت بی قرار
منو تا کجا رسونده
رسم تلخ ِ روزگار..
خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون

متن آهنگ مقدس

یبینمتو دردامو یادم میره
داره تب ِ تو تن ِ منم میگیره
حرفای این و اون واسم بی تاثیره
زندگیم فدات
میمیرم برات
مقدسی برام
همه کسی برام
کاری کردی که از تنهاییام برم
چشماتو حلقه کن دور و بر نگام
بزار عشقتو بیشتر ازین بخوام
با تو همه چی اون میشه که من میخوام
با تو توو بهترین نقطه ی این دنیام
چه خوبه که اینجا کنار تو تنهام
زندگیم فدات
میمیرم برات
مقدسی برام
همه کسی برام
کاری کردی که از تنهاییام برم
چشماتو حلقه کن دور و بر نگام
بزار عشقتو بیشتر ازین بخوام

متن آهنگ  قلبم رو تکراره

قلبم رو تکراره
همیشه دوست داره
دست ِ من نیست هر روز میگم دوست دارم
دست ِ هر روزه امروز میگم دوست دارم
با تو دلم خوشه هرچی میخواد بشه
یه نفر عشقتو همیشه یادشـــه..
قلبم رو تکراره همیشه دوست داره
حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره
بی قراره..
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه
خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا
داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه
گوش کن به قلبت..
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه..
دست من نیست هر بار میگم دوست دارم
این همه با اصرار میگم دوست دارم
حال ِ دلم بده دلمو پس نده
میدونم خودم چی سرم اومده…
قلبم رو تکراره همیشه دوست داره
حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره
بی قراره..
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه
خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا
داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه
گوش کن به قلبت..
داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه

متن آهنگ  بذار بگن

برات آواز میخونم مردم میگن دیوونم
مردم که تورو ندیدن آخ که مگه میدونن
هوات مثه بهاره
چشات ترانه داره
تا تو به  شب نخندی غصه داره ستاره
بارون ِ دونه دونه
به من میگن دیوونه
ببار روی دردام
کی دردمو میدونه
میخوام دیوونه باشم اصن اونکه هیچی ندونه باشم
اما تا دنیا دنیاست باهات اونکه میمونه باشم..
تاب میزنه موهات
مثله آب میون ِ رود
عاشـقتم بزار بگن
فلانی دیوونه بود..
عاشقی یجور مریضیه
بخدا یجور ناپرهیزیه
عاشق دیوونست بیماره
عاشق مریض ِ خداست آره
دیوونمو دیوونگیمو دوست دارم
دیوونستو دیوونگیشو دوست دارم
عاقلا با عقل ِ هم حال کنید
میخوام دیوونه باشم
میخوام دیوونه باشم اصن اونکه هیچی ندونه باشم
اما تا دنیا دنیاست باهات اونکه میمونه باشم..
تاب میزنه موهات
مثله آب میون ِ رود
عاشـقتم بزار بگن
فلانی دیوونه بود

متن آهنگ  دیگه دوستم نداره

اصلا نمیتونم از کاراش سر در بیارم
زنگ میزنه بهم میگه دیگه دوست ندارم
حالم بده حال من ِ اما براش مهم نیست
من که یه بارم نشده براش کم بزارم
دیگه دوسم نداره
دیگه دوسم نداره
دیگه دوسم نداره
دیگه دوسم نداره…
چیزی تو دلش نیست اما هی منو بهم میریزه
خیلی ازش ناراحتم اما برام عزیزه
بهتره که به دل نگیرم لج بازیاشو
کاش برگرده تا یه نفر پُر نکرده جاشو..



متن آهنگ  دریا

یه دریای آروم
یه ویلای ساده
یه جمع ِ صمیمی
مثل ِ خانواده
رفیقای خوبی
که خیلی عزیزن
خدا دوستامو
به من هدیه داده
میریم سمت ِ جنگل
میریم سمت ِ دریا
میریم سمت ِ ابرو
درخت و پرنده
یه آتیش ِ خوشگل
میسازیم تو ساحل
میخندیم تا دنیا
بهمون بخنده…
باید قدر این لحظه هارو بدونیم
حسابی بخندیم حسابی بخونیم
چقدر دوست داریم که خوش بگذرونیم
چقدر دوست داریم همینجا بمونیم..
تو این حس ِ شرجی
با این حال ِ عالی
چقدر دلنشین ِ
که با بی خیالی
بشینیم تو قایق
رو موجای دریا
سفر دست جمعی
قشنگه خدایا..
میریم سمت ِ جنگل
میریم سمت ِ دریا
میریم سمت ِ ابرو
درخت و پرنده
یه آتیش ِ خوشگل
میسازیم تو ساحل
میخندیم تا دنیا
بهمون بخنده


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هزارصدا در تاریخ 1393/06/10 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

همراهان و عزیزانم سلام
فردا با قطعه جدیدی بنام \"مقدس\"که در قالب آلبوم گروهی من و ما منتشر خواهد شد در خدمت شما عزیزان خواهیم بود...
امیدوارم که شما عزیزان از این قطعه جدید که در فضای کارهایی مثل \"دلم خونه\" ساخته شده خوشتان بیاید.
دوستدار و کوچک شما
شهرام شکوهی
...........

براى حمایت از صاحب اثر و هنرمندان، نسخه اورجينال آهنگ رو از بييپ تونز تهيه كنيد
لینک آهنگ در بییپ تونز:
http://beeptunes.com/track/11471894

ه دلت بد راه نده خيالم راحته به دلم اومده كه ما مال هميم
آهنگ جديد \"گل رز\" با سبكى جديد از على لهراسبى
آهنگ:حسین قربان پور
ترانه:مهرزاد امیرخانی
تنظیم: مهران عباسی
قابل خريد در بييپ تونز: http://beeptunes.com/track/11471894

........................


همراهان و عزیزانم سلام
فردا با قطعه جدیدی بنام \"مقدس\"که در قالب آلبوم گروهی من و ما منتشر خواهد شد در خدمت شما عزیزان خواهیم بود...
امیدوارم که شما عزیزان از این قطعه جدید که در فضای کارهایی مثل \"دلم خونه\" ساخته شده خوشتان بیاید.
دوستدار و کوچک شما
شهرام شکوهی


یادداشت علی بحرینی درباره قطعه \"مقدس\" و آلبوم \"من و ما\".
شهرام شکوهی با تهیه کننده این آلبوم قرارداد بست و در یک ضرب الاجل قرار گرفتیم! البته هم من و هم میلاد ترابی در همکاری با شهرام به این ضرب الاجل ها عادت داریم! این بار اختیار ِ آهنگسازی هم به میلاد سپرده شد. فقط یک هفته فرصت داشتیم! چون تهیه کننده وعده داده بود که \"من و ما\" پیش از نوروز93 منتشر می شود! میلاد ملودی را ساخت و در شرایطی که تنظیم را شروع کرده بود، همزمان من نوشتن ترانه را آغاز کردم! خلاصه به شدت مزاحم یکدیگر بودیم!
ترانه را با توجه به ملودی ریتمیک و عاشقانه و بی دغدغه میلاد اینطوری آغاز کردم:
\"می بینمت و دردامو یادم می ره
داره تب ِ تو ، تن ِ منم می گیره
حرفای این و اون ، واسه م بی تاثیره\".
همان روز، شهرام آمد و قطعه را شنید و تایید کرد! سه چهار روز بعد هم آنراخواند و فقط میکس و مسترینگ باقی ماند!
\"با تو همه چی اون می شه که من می خوام
با تو توو بهترین نقطه این دنیام
چه خوبه که اینجا کنار ِ تو تنهام\".
قطعه ای که من اصلاً موافق نبودم اسمش \"مقدس\" باشد، به صلاحدید تهیه کننده با همین نام مجوز گرفت و با شش ماه تاخیر حالا به تاریخ 9شهریور منتشر شده است! نمی دانم بقیه قطعات \"من و ما\" هم با تعیین همین ضرب الاجل تولید شده اند یا دوستان دیگر فرصت معقولی برای تولید آهنگ هایشان داشته اند!
البته درنهایت حاصل کار برای من دلنشین است و در پنجمین سال همکاری ام با شهرام همچنان گوش دادن به صدایش برایم شور انگیز و وجدآور است. برایم ارزشمند است که شهرام شکوهی و طرفدارانش نسبت به نحوه تبلیغات و چیدمان قطعات آلبوم \"من و ما\" نجابت به خرج می دهند.
در میان بیت هایی که برای این قطعه نوشتم خودم این بیت را بیشتر دوست دارم:
\"چشماتو حلقه کن ، دور و بر نگام
بذار که عشقتو ، بیشتر از این بخوام\".
شاید به همین دلیل بود که علاقه داشتم اسم ِ این قطعه \"چشماتو حلقه کن\" باشد! الان به این فکر می کنم که \"هفت\" عدد مقدسی است و نام هفتمین همکاری من با شهرام شکوهی هم شده \"مقدس\"! حتماً حکمتی در کار است!
علی بحرینی

...............................


این نظر توسط هزارصدا در تاریخ 1393/06/09 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

مرسی آهنگ مرتضی پاشایی از همه قشنگ تر بود
همه خوب بودن اما سینا حجازی یه چیز دیگه بود
عشق است محسن چاوشی
جای فرزاد فرزین خالی
جای محسن یاحقی و مجید یحیایی هم خالی بود
عالی بودن.مخصوصا محسن چاوشی.
مرتضی پاشایی قشنگ بود
سینا حجازی هم همینطور.
بهتره که به دل نگیرم لج بازی هاشو
کاش برگرده تا یه نفر پر نکرده جاشو

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود جدیدترین آهنگ ها با متن ترانه - دانلود کلیپ جدید -دانلود البوم جدیدترین اهنگ ها بهترین های موسیقی شاد دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ ارام بخش دانلود جدیدترین آهنگ ها با متن ترانه - دانلود کلیپ جدید -دانلود البوم دانلود کلیپ های گوناگون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مداحی کدام مداح اهل بیت خوشتام می اید
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 660
  • بازدید ماه : 2,269
  • بازدید سال : 18,336
  • بازدید کلی : 451,359